2021-04-02, Kuala Lumpur
BWF w czołówce społecznościowych magnetyzerów
Światowa Federacja Badmintona (BWF) została doceniona za swoje osiągnięcia w mediach społecznościowych w rankingu #SportOnSocial League Table 2021 obsługiwanym przez Redtorch.

Coroczny ranking opublikowano we wtorek 30 marca 2021 r. Zawiera przegląd wyników międzynarodowych federacji olimpijskich w mediach społecznościowych na Facebooku, Instagramie, Twitterze i YouTube w całym, doświadczonym pandemią COVID-19, 2020 r. (1 stycznia — 31 grudnia).

Ranking BWF w social media:
2. miejsce w klasyfikacji generalnej (awans o 2 miejsca)
1. miejsce na Facebooku (awans o 1 miejsce)
2. miejsce na Instagramie (awans o 4 miejsca)
2. miejsce na Twitterze (spadek o 1 miejsce)
6. miejsce na YouTube (o 2 miejsca w dół)

(Źródło: Redtorch)

BWF stała się również najszybciej rozwijającą się organizacją zarządzającą sportem w chińskich mediach społecznościowych i najpopularniejszą organizacją wśród sportów rakietowych.

Dyrektor ds. Komercyjnych i Komunikacyjnych BWF, Owen Leed, powiedział: - Naszą główną strategią zawsze było zwiększenie poziomu interakcji między fanami a zawodnikami. COVID-19 oznaczał, że byliśmy zmuszeni do przewartościowania procesów i przesunięcia celów, aby nadal realizować tę strategię. Wykorzystaliśmy nowe metody selekcji treści i zaangażowania społecznego, aby zachować aktualność podczas pandemii. Ale co najważniejsze, skupiliśmy się na zbliżeniu zawodników i fanów do siebie oraz na współpracy z obiema grupami w celu stworzenia treści, o których wiemy, że nasi fani ich potrzebują.

W załączeniu znajduje się opis wyników, w tym studium przypadku dotyczące sukcesu BWF.

bwf, ap

© BadmintonZone.pl | zaloguj