2022-12-20, Kuala Lumpur
BWF i HSBC współpracują na dłużej
Światowa Federacja Badmintona (BWF) i jej główny globalny partner HSBC ogłosili dziś odnowienie czteroletniej współpracy handlowej, począwszy od stycznia 2023 r.

HSBC pozostanie głównym globalnym partnerem i globalnym partnerem bankowym BWF oraz sponsorem tytularnym BWF World Tour i finałów World Tour do końca 2026 r., gdy rozpocznie się kolejny cykl organizacji cyklu World Tour.

Prezes BWF, Poul-Erik Høyer, podziękował HSBC za wsparcie w ciągu ostatnich pięciu lat, w tym podczas pandemii COVID-19: — Nieustające zaangażowanie HSBC w organizację HSBC BWF World Tour i globalną promocję badmintona poprzez rolę Globalnego Partnera ds. Rozwoju odegrało kluczową rolę w pomaganiu BWF w rozwijaniu badmintona na całym świecie. — powiedział Høyer. - Ta lojalność była szczególnie nieoceniona w okresie COVID-19, kiedy z przyjemnością przedłużyliśmy naszą poprzednią czteroletnią umowę o dodatkowy rok, aby dać nam siłę i stabilność w skądinąd trudnej sytuacji. HSBC dużo inwestuje w badmintona od 2018 roku i z sentymentem patrzymy wstecz na ten okres. Od pierwszych finałów HSBC BWF World Tour Finals w Kantonie w 2018 r., po uruchomienie AirBadmintona w 2019 r., również w Kantonie, po spektakularne imprezy kończące sezon w Bangkoku i na Bali w 2021 r., mimo że edycje te odbywały się w zamkniętym trybie. Ufamy, że następne cztery lata przyniosą jeszcze większe owoce, gdy wejdziemy w nowy cykl HSBC BWF World Tour i podwoimy nasze zaangażowanie w projekt AirBadmintona, który ma zadebiutować na ANOC World Beach Games — dodał prezes BWF.

W nowym kalendarzu HSBC BWF World Tour obejmującym 31 wydarzeń, w tym finały HSBC BWF World Tour na koniec roku, znajdzie się więcej turniejów Super 1000, Super 750 i Super 500, co zapewni graczom większe możliwości zdobycia nagród pieniężnych.

Sekretarz generalny BWF, Thomas Lund, dodał: - Badminton jest jednym z najszybciej rozwijających się sportów na świecie z rekordową liczbą uczestników i fanów. Więcej turniejów daje nam fantastyczną okazję do zwiększenia zasięgu naszego sportu na całym świecie, nie tylko w dotychczasowych krajach, ale także w nowych. Pozwala to również większej liczbie zawodników wejść do naszego elitarnego cyklu i zdobyć cenne doświadczenie oraz wzmocnić naszą pozycję komercyjną na następne cztery lata. To fantastyczne, że ponownie mamy HSBC jako współtowarzysza w tej drodze — dodał Lund.

Jonathan Castleman, Dyrektor ds. marki i partnerstw w Grupie HSBC, powiedział: - Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozszerzenia naszej współpracy z BWF na HSBC BWF World Tour i HSBC BWF World Tour Finals. Więcej ludzi, niż kiedykolwiek gra i angażuje się w ten sport, a prawie połowa fanów ma mniej niż 35 lat i ma wykształcenie wyższe, co sprawia, że ​​jest to dla nas idealne partnerstwo ukierunkowane na przyszłość. Mamy wspólną ambicję dalszego rozwoju badmintona na wszystkich poziomach poprzez inspirowanie przyszłych pokoleń i zwiększanie dostępności tego sportu poprzez nowe formaty, takie jak AirBadminton. Jesteśmy pasjonatami dalszego poszerzania zasięgu, skupiając się na społeczności, i, razem z BWF, odegraliśmy kluczową rolę w pomaganiu większej liczbie osób niż kiedykolwiek wcześniej. Po zniesieniu ograniczeń na całym świecie nie możemy się doczekać wznowienia relacji na żywo z fanami, naszymi klientami, współpracownikami i społecznościami, którym służymy- podsumował Castleman.

HSBC zachowuje również tytuł głównego sponsora najważniejszych wydarzeń BWF oraz globalnego partnera ds. rozwoju.

Zarówno BWF, jak i HSBC uczciły to ogłoszenie spektakularnym zakończeniem sezonu 2022 podczas finałów HSBC BWF World Tour w Bangkoku w Tajlandii 11 grudnia 2022 r. Umowa ta została wynegocjowana przez wieloletniego partnera handlowego BWF, firmę Infront Sports & Media.

BWF, ap

© BadmintonZone.pl | zaloguj